Zgodnie z polityką plików cookies, wykorzystujemy je do poprawnego działania strony internetowej oraz ulepszania jej funkcjonalności. Istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia już zainstalowanych plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej, jednak może to spowodować ograniczenia niektórych funkcjonalności strony.

Katalog przedsiębiorstw - wyszukaj firmę, usługę lub produkt

Black Friday nadciąga!

Black Friday zyskuje z każdym rokiem na popularności. To doskonały moment na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych leadów. O co w tym chodzi? 

 


Czym jest Black Friday

Black Friday, czyli Czarny Piątek to najbardziej wyczekiwany dzień w roku przez kupujących w całym kraju… i nie tylko. Czarny Piątek przypada w piątek po Dniu Dziękczynienia. Zwyczaj ten narodził się w Stanach Zjednoczonych, jednak szybko rozwinął się również w innych krajach, w tym w Polsce. Dlaczego Czarny Piątek jest tak lubiany? Bo wiąże się z dużymi rabatami, w wielu przypadkach znacznie większymi niż w pozostałe dni w roku. Wiele firm decyduje się na wydłużone godziny pracy. Warto podkreślić, iż w Black Friday jest najbardziej dochodowym dniem w roku dla amerykańskich przedsiębiorstw. Warto to wykorzystać!

 

Doskonała szansa na pozyskanie leadów

W Black Friday konsumenci są głodni okazji. Są w stanie zrobić całkiem sporo żeby zdobyć atrakcyjną zniżkę. Są w stanie lajkować fanpejdże w mediach społecznościowych, a także klikać na stronach WWW w subskrypcję. Mając na względzie powyższe, warto wziąć udział w tym wyjątkowym świecie i dzięki zniżce pozyskać nowych klientów. Czarny Piątek zbliża się dlatego musisz przemyśleć strategię działania już dzisiaj.

 

Zniżki i rabaty… ale na co?

Właściwie na wszystko! Tutaj nie ma większych ograniczeń. Zniżkami można objąć zarówno produkty, np. sprzęt RTV, kosmetyki, etc., jak i usługi, np. koloryzacja, lekcje języka obcego, jazdy doszkalające. Warto podkreślić, iż rabat może być udzielony na wszystkie produkty i usługi z oferty, jak i tylko wybrane pozycje. Wybór należy do Ciebie.

 

Działaj z głową!

Aby dotrzeć do potencjalnych klientów z super newsem dotyczącym rabatów musisz ich powiadomić o tym, że bierzesz udział w Black Friday. Swoje działania tego dnia rozpocznij od wysłania wiadomości e-mail z informacją o ograniczonej czasowo promocji z okazji Czarnego Piątku. Tworząc e-maila pamiętaj o wszystkich najważniejszych kwestiach dotyczących budowy wiadomości wysyłanej drogą mailową.

 

Strona WWW i Social Media

Zamieść informacje o udziale w Black Friday na swojej stronie internetowej. Warto stworzyć landing page wyłącznie na potrzeby Czarnego Piątku. Nie zapomnij zamieścić odpowiednich postów na stronach firmowych w serwisach społecznościowych. I co ważne… bądź dostępny dla swoich klientów. Tego dnia mogą mieć więcej niż zazwyczaj pytań. Od szybkości i sposobu udzielenia odpowiedzi na nie oraz umiejętności zaspokojenia potrzeb klientów uzależniony jest Twój wizerunek i sprzedaż.

 

Odmierzaj czas

Niby szczęśliwi czasu nie mierzą, ale w tym przypadku zapomnij o tym powiedzeniu. Pokaż swoim potencjalnym klientom, że promocja jest ograniczona czasowo i jeśli nie podejmą decyzji zakupowej w odpowiednim czasie, nie skorzystają z okazji. Odliczanie czasu może mieć różną formę. Ważne jest, aby było widoczne i żeby przekaz dotarł do potencjalnych klientów.

 

Zaproponuj więcej benefitów

To prosta i skuteczna propozycja zwiększenia sprzedaży. Wystarczy, że oprócz tradycyjnej zniżki z okazji Black Friday zaproponujesz swoim klientom dodatkowe benefity. Przykładem może być tworzenie zestawów pasujących do siebie produktów lub usług. Załóżmy, że Twój klient planuje zakup koszuli, pokaż mu, że dobierając do koszuli pasek i marynarkę otrzyma w gratisie krawat. Polacy kochają prezenty i okazje!