Artykuły
21.05.2021
Rozwój strategii e-mail marketingu dla małych firm w 2021 r.
Marketing internetowy umożliwia wykorzystanie różnorakich narzędzi. Większa część małych firm koncentruje swoje działania na marketingu w mediach społecznościowych, pomijając zupełnie zalety i możliwości e-mail marketingu. A to duży błąd! E-mail marketing w dalszym ciągu umożliwia dotarcie do znacznej liczby potencjalnych klientów i stanowi potężne narzędzie marketingu internetowego.
11.02.2020
Pięć wskazówek do stworzenia udanego skryptu telemarketingowego B2B
Skuteczność telemarketingu uzależniona jest od przebiegu rozmowy, dlatego podczas wykonywania połączeń stosuje się bardzo często skrypty telemarketingowe. Skrypty telemarketingowe pomagają odpowiednio przygotować się do rozmowy. Nieodpowiednio przygotowany skrypt może jednak przynieść odwrotny skutek. Poniżej przedstawiamy pięć wskazówek, które powinieneś uwzględnić tworząc skrypt telemarketingowy.
05.12.2019
3 największe błędy w procesie generowania leadów
Firmy nastawione są na generowanie leadów. Tymczasem wiele małych firm popełnia te same błędy w procesie generowania leadów. Poniżej przedstawiamy 3 najczęściej popełniane błędy przez małe firmy oraz jak je przezwyciężyć!