Zgodnie z polityką plików cookies, wykorzystujemy je do poprawnego działania strony internetowej oraz ulepszania jej funkcjonalności. Istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia już zainstalowanych plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej, jednak może to spowodować ograniczenia niektórych funkcjonalności strony.

Katalog przedsiębiorstw - wyszukaj firmę, usługę lub produkt

Artykuły

31.12.2021

Co musisz zrobić żeby zwiększyć zaangażowanie swoich klientów?

Prowadzenie biznesu w dzisiejszych czasach jest dużym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Duża konkurencja w każdej branży wymaga od nich podejmowania odpowiednich strategii działania. Z punktu widzenia lojalności klientów, nie liczy się wyłącznie produkt i jego jakość. Sukces zawodowy wymaga utrzymania zaangażowania klientów. Jak tego dokonać?

czytaj więcej »

23.12.2021

Czy cold calling przynosi efekty?

Czy Twoje zimne telefony przynoszą efekty? Poniżej przedstawiamy sprawdzone sposoby na ocieplenie rozmów z potencjalnymi klientami w B2B, dzięki którym odniesiesz sukces!

czytaj więcej »

30.11.2021

8 najczęściej popełnianych błędów w content marketingu B2B

Prawdopodobnie spotkałeś się z wieloma artykułami, a może nawet e-bookami poświęconymi content marketingowi B2B oraz błędom, których powinieneś się wystrzegać w swoich działaniach. Jeśli zastanawiasz się nad swoją efektywnością i poprawnością działań, istnieje duże prawdopodobieństwo, że popełniasz wiele identycznych błędów, które popełniają również pozostałe osoby zajmujące się content marketingiem. Tymczasem marketing treści to podstawa skutecznej komunikacji i klucz do sukcesu.

czytaj więcej »

26.11.2021

Najważniejsze kroki, które musisz podjąć podczas budowania własnej marki

Planowanie nowego przedsięwzięcia biznesowego i zbudowanie silnej marki niezależnie od branży, wiąże się z koniecznością podjęcia wielu działań, które wymagają wdrożenia kreatywnych pomysłów i posiadania wiedzy z zakresu marketingu. Jak wygląda w skrócie budowanie marki? 

czytaj więcej »

30.10.2021

Jak firmy B2B mogą zwiększyć sprzedaż w okresie świątecznym

https://www.siedziba-firmy.pl/artykuly/outsourcing-b2b-lead-generationW przeciwieństwie do przedsiębiorstw B2C, firmy B2B nie zawsze mogą promować swoje usługi i produkty jako te z grupy „prezentów świątecznych”. Niektóre z tych firm odnotowują w okresie świątecznym zauważalny spadek zainteresowania swoją ofertą. Jak w takim okresie utrzymać wysoką sprzedaż? Poniżej przedstawiamy sprawdzone i co ważne, skuteczne sposoby na utrzymanie wysokiej sprzedaży w okresie Bożego Narodzenia.

 

czytaj więcej »

25.10.2021

Outsourcing B2B Lead Generation 2021

Pozyskiwanie leadów jest coraz trudniejsze pomimo rosnącej liczby narzędzi wspierających proces lead generation. Skutecznym wsparciem pozyskiwania leadów może być outsoursing. Jak to się odbywa i jakie są zalety skorzystania z usług firm zewnętrznych? 

 

czytaj więcej »

17.09.2021

Marketing B2B – czym jest i o czym pamiętać

Zapewne znasz różnice pomiędzy ofertą B2C a B2B. To wiedzą wszyscy, którzy kiedykolwiek mieli kontakt z marketingiem. Ale nie każdy wie jakie są różnice pomiędzy działaniami marketingowymi prowadzonymi w kontekście B2C i B2B. A zrozumienie tych różnic odgrywa kluczową rolę w podejmowaniu właściwych działań.

czytaj więcej »

15.09.2021

Najlepsze KPI w sprzedaży B2B

Dla przedsiębiorstwa liczą się wyniki i wydajność. Aby ocenić wydajność w sprzedaży B2B konieczne jest zastosowanie odpowiednich wskaźników wydajności, czyli KPI. Które są najlepsze?

czytaj więcej »

31.08.2021

Black Friday nadciąga!

Black Friday zyskuje z każdym rokiem na popularności. To doskonały moment na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych leadów. O co w tym chodzi? 

czytaj więcej »

30.08.2021

Współpraca działu sprzedaży i marketingu- czy to w ogóle ma znaczenie?

Wielu przedsiębiorców koncentruje się na pracy i efektywności oddzielnie działu sprzedaży oraz działu marketingu. Nie zwracają natomiast uwagi na ich współpracę. Osiągają przy tym znacznie gorsze rezultaty działań. Ulepszają strategie marketingowe, wydają dużo pieniędzy na szkolenia sprzedażowe handlowców i …nic. Problem może leżeć w braku współpracy i niewystarczającemu przepływowi informacji pomiędzy działami.

czytaj więcej »