Zgodnie z polityką plików cookies, wykorzystujemy je do poprawnego działania strony internetowej oraz ulepszania jej funkcjonalności. Istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia już zainstalowanych plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej, jednak może to spowodować ograniczenia niektórych funkcjonalności strony.

Katalog przedsiębiorstw - wyszukaj firmę, usługę lub produkt

Artykuły

17.09.2021

Marketing B2B – czym jest i o czym pamiętać

Zapewne znasz różnice pomiędzy ofertą B2C a B2B. To wiedzą wszyscy, którzy kiedykolwiek mieli kontakt z marketingiem. Ale nie każdy wie jakie są różnice pomiędzy działaniami marketingowymi prowadzonymi w kontekście B2C i B2B. A zrozumienie tych różnic odgrywa kluczową rolę w podejmowaniu właściwych działań.

czytaj więcej »

15.09.2021

Najlepsze KPI w sprzedaży B2B

Dla przedsiębiorstwa liczą się wyniki i wydajność. Aby ocenić wydajność w sprzedaży B2B konieczne jest zastosowanie odpowiednich wskaźników wydajności, czyli KPI. Które są najlepsze?

czytaj więcej »

31.08.2021

Black Friday nadciąga!

Black Friday zyskuje z każdym rokiem na popularności. To doskonały moment na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych leadów. O co w tym chodzi? 

czytaj więcej »

30.08.2021

Współpraca działu sprzedaży i marketingu- czy to w ogóle ma znaczenie?

Wielu przedsiębiorców koncentruje się na pracy i efektywności oddzielnie działu sprzedaży oraz działu marketingu. Nie zwracają natomiast uwagi na ich współpracę. Osiągają przy tym znacznie gorsze rezultaty działań. Ulepszają strategie marketingowe, wydają dużo pieniędzy na szkolenia sprzedażowe handlowców i …nic. Problem może leżeć w braku współpracy i niewystarczającemu przepływowi informacji pomiędzy działami.

czytaj więcej »

31.07.2021

Najbardziej efektywne strategie generowania leadów B2B w 2021 roku

Generowanie leadów mimo, że zawsze wiązało się z trudnościami, to jeszcze nigdy nie było tak kłopotliwe i problematyczne jak teraz. Pandemia koronawirusa spowodowała istotne zmiany w każdej sferze działalności człowieka. Przedsiębiorstwa muszą dopasować swoje strategie do zachodzących zmian. Pojawia się pytanie, jakie narzędzia i strategie stosować żeby przynosiły oczekiwane efekty. Poniżej przedstawiamy najskuteczniejsze strategie generowania leadów B2B w 2021 roku.

czytaj więcej »

27.07.2021

SMS marketing dla B2B

Panuje przekonanie, że SMS marketing zarezerwowany jest przede wszystkim dla B2C. Tymczasem sprawdza się również w przypadku B2C. To doskonałe narzędzie przeznaczone do generowania leadów. Mimo, iż przez wielu postrzegane jest jako przeżytek, w dalszym ciągu poprawia wyniki współczesnych przedsiębiorstw.

czytaj więcej »

21.05.2021

Rozwój strategii e-mail marketingu dla małych firm w 2021 r.

Marketing internetowy umożliwia wykorzystanie różnorakich narzędzi. Większa część małych firm koncentruje swoje działania na marketingu w mediach społecznościowych, pomijając zupełnie zalety i możliwości e-mail marketingu. A to duży błąd! E-mail marketing w dalszym ciągu umożliwia dotarcie do znacznej liczby potencjalnych klientów i stanowi potężne narzędzie marketingu internetowego.

czytaj więcej »

11.02.2020

Pięć wskazówek do stworzenia udanego skryptu telemarketingowego B2B

Skuteczność telemarketingu uzależniona jest od przebiegu rozmowy, dlatego podczas wykonywania połączeń stosuje się bardzo często skrypty telemarketingowe. Skrypty telemarketingowe pomagają odpowiednio przygotować się do rozmowy. Nieodpowiednio przygotowany skrypt może jednak przynieść odwrotny skutek. Poniżej przedstawiamy pięć wskazówek, które powinieneś uwzględnić tworząc skrypt telemarketingowy.

czytaj więcej »

05.12.2019

3 największe błędy w procesie generowania leadów

Firmy nastawione są na generowanie leadów. Tymczasem wiele małych firm popełnia te same błędy w procesie generowania leadów. Poniżej przedstawiamy 3 najczęściej popełniane błędy przez małe firmy oraz jak je przezwyciężyć!

czytaj więcej »